Veelgestelde vragen - BJP Supplies

 

Hieronder hebben we op de meest gestelde vragen een antwoord gegeven.
Staat jouw vraag er niet bij of heb je nog een andere vraag, dan kan je steeds contact opnemen met onze klantenservice via
info@bjp-groep.be.

Account - Registreren

Moet je een account aanmaken?


Om een bestelling te kunnen plaatsen via onze webshop, dien je inderdaad een account te hebben.
Met de gegevens van je account kunnen we je updates sturen over het verloop van je bestelling, maar we gebruiken jouw gegevens ook voor de opmaak van je factuur.
Maar wat vooral belangrijk is: jouw adres(sen) zorgen ervoor dat we jouw bestelling op de correcte plaats kunnen laten afleveren.




Kan je ook rondkijken zonder account?


Dat is mogelijk. Je kan gewoon op verkenning gaan in onze shop.




Registreren


Een account aanmaken is heel makkelijk. Je deelt jouw gegevens met ons, je kiest een uniek wachtwoord, en klaar. Jouw account blijft altijd bestaan, tenzij je ons een specifiek verzoek stuurt om je account te wissen. Dat kan op info@bjp-groep.be





Bestellen

Hoe kan je bestellen?


Je kan uw bestelling plaatsen via onze webshop, telefoon, mail of via onze vertegenwoordiger.
Via onze webshop bestel je bij ons in 4 stappen.
- Selecteer je gewenste producten en vul het aantal in.
- Klik op kassa.
- Vul alle gegevens in of meld je aan.
- Klik op plaats bestelling.




Wie kan er bestellen?


Iedereen met een geldig ondernemingsnummer kan een bestelling plaatsen.
Ook bedrijven in Nederland kunnen BTW vrij bestellen. Met een geldig ondernemingsnummer wordt de BTW gelijk in mindering gebracht bij het afronden van uw bestelling.




Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling geplaatst heb?


Nadat u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u een automatische bevestigingsmail. Daarin vindt u een overzicht van uw bestelling.
Zodra wij uw bestelling ontvangen hebben, verwerken wij deze hier intern en ontvangt u zo spoedig mogelijk een orderbevestiging met bijkomende info zoals tijdstip van levering, betalingscondities,...
Heb je niks ontvangen? Dan raden we graag aan om een kijkje te nemen in je inbox met ongewenste e-mails.
Geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met de klantendienst via chat, e-mail of per telefoon.




Is het product op voorraad?


Op onze webshop kan u niet zien of een product al dan niet voorradig is. Deze info vind je terug in onze orderbevestiging.




Ik ben iets vergeten te bestellen, wat nu?


Je kan het vergeten product bestellen via onze webshop, mail of telefoon. Indien wij dit nog tijdig kunnen toevoegen aan je lopende bestelling, hoef je hiervoor niet opnieuw verzendingskosten te betalen. Wij nemen hiervoor contact met je op.




Ik heb een verkeerd product besteld, wat nu?


Indien je ons onmiddellijk verwittigt welk product je verkeerd besteld hebt, kunnen wij dit nog aanpassen. Opgelet alle gepersonaliseerde producten, alsook bestelartikels kunnen op geen enkele wijze gewijzigd worden.




Kan ik mijn bestelling annuleren?


Voor annulaties van je bestelling, gelieve ons onmiddelijk te contacteren op het nummer +32 (0)56 72 52 82 of via mail naar info@bjp-groep.be.
Wij kijken dan samen of we de producten nog kunnen annuleren.
Gepersonaliseerde producten, alsook bestelartikels kunnen op geen enkele wijze geannuleerd worden.





Levering

Wat zijn de verzendkosten?


De verzendingskosten worden automatisch berekend nadat je het leveringsadres hebt ingevuld.
Verzending binnen België Elke bestelling vanaf € 180.00 excl. BTW leveren wij gratis.
Voor bestellingen onder de € 180.00 vragen wij een bijdrage in de transportkosten. Voor elke aankoop onder de € 90.00, rekenen wij € 9.50 transportkosten aan. Voor elke aankoop tussen de € 90.00 en € 180.00 rekenen wij € 17.70 transportkosten aan. Verzending naar Nederland Elke bestelling vanaf € 250.00 excl. BTW leveren wij gratis.
Voor bestellingen onder de € 250.00 vragen wij een bijdrage in de transportkosten. Voor elke aankoop onder de € 120.00, rekenen wij € 11.50 transportkosten aan. Voor elke aankoop tussen de € 120.00 en € 250.00 rekenen wij € 20.80 transportkosten aan.




Wat is de levertijd?


Wij verkiezen nog altijd een persoonlijke aanpak en leveren zoveel mogelijk met eigen transport.
Artikelen op voorraad, alsook bestellingen van standaardartikelen van Duni, worden geleverd in de week volgend op je bestelling, indien de bestelling doorgegeven wordt voor donderdagavond.
Dit met uitzondering van bestelartikels en gepersonaliseerde producten.
Wij verwittigen je telkens om het tijdstip van levering door te geven. Indien je toch sneller wenst geleverd te worden, gelieve ons te contacteren om dit samen te bespreken.




Leveringsuren?


Leveringen met eigen transport gebeuren voornamelijk op donderdag, vrijdag en zaterdag tussen 9u en 17u. Leveringen via extern transport gebeuren op werkdagen tussen 8u en 18u.




Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen?


Je kan je bestelling komen afhalen in ons magazijn.
Bij de plaatsing van je bestelling via onze webshop, kan je kiezen tussen levering of afhaling.
Opgelet afhalingen zijn enkel mogelijk nadat wij je een orderbevestiging per mail verstuurd hebben en je verwittigd hebben dat de goederen klaar staan voor afhaling.
De afhalingsuren zijn van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u en van 14u tot 17u.





Betalen

Hoe kan ik betalen?


Wij accepteren geen betalingen via onze webshop. Ben je een nieuwe klant?
Dan dien je de eerste bestelling te betalen bij levering/afhaling of voordien via overschrijving.
Wij nemen hiervoor contact met je op. Voor bestaande klanten gelden de betalingscondities zoals afgesproken in de klantenfiche van ons boekhoudsysteem.




Waar vind ik mijn facturen?


Alle facturen ontvang je steeds per post, via mail of bij levering/afhaling. Je kan via onze webshop geen facturen raadplegen.
Mocht je een factuur ontbreken, mail of bel ons en wij bezorgen je een kopie.





Retourneren

Wanneer kan ik goederen retourneren?


Voorraadproducten in gesloten verpakkingen kunnen na overleg eventueel geretourneerd worden. Gelieve ons hiervoor te contacteren. Bestelproducten, gepersonaliseerde producten en open verpakkingen kunnen op geen enkele wijze geretourneerd worden.




Hoe kan ik goederen retourneren?


Goederen die retour moeten worden genomen, kunnen enkel door onze vertegenwoordiger opgehaald worden.
Dit kan in geen enkel geval via de chauffeur. Gelieve hiervoor contact met ons op te nemen.





Klachten

Wat als mijn bestelling beschadigd of onvolledig is bij levering?


Hoe hard we ook ons best doen, de kans bestaat altijd dat er iets fout loopt.
Wanneer je order niet in perfecte staat afgeleverd wordt, of wanneer de levering onvolledig is, dien je binnen de 48u het online klachtenformulier in te vullen. Dit formulier vind je onderaan onze site terug.
Je dient duidelijke foto's van het beschadigde product en/of pakket toe te voegen als bijlage.
Wij zullen je per email op de hoogte houden van de klacht.
Je mag altijd rekenen op een vlotte reactie: we proberen je klacht dan ook zo snel mogelijk op te lossen.




Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?


Hoe hard we ook ons best doen, de kans bestaat altijd dat er iets fout loopt.
Mocht je per uitzondering een verkeerd artikel ontvangen hebben, neem je best binnen de 48u contact met ons op via chat, per telefoon of via e-mail.
Vergeet niet het artikelnummer en de leveringsbonnummer te vermelden.




Wat te doen bij een productiefout?


Hoe hard we ook ons best doen, de kans bestaat altijd dat er iets fout loopt.
Wanneer je product een productiefout vertoont, dien je binnen de 8 dagen het online klachtenformulier in te vullen.
Dit formulier vind je onderaan onze site terug.
Je dient duidelijke foto's van de productiefout toe te voegen als bijlage.
Wij zullen je per email op de hoogte houden van de klacht.
Je mag altijd rekenen op een vlotte reactie: we proberen je klacht dan ook zo snel mogelijk op te lossen.




Klachten over de factuur?


Klachten betreffende de factuur moeten binnen de acht dagen na factuurdatum per aangetekend schrijven of via mail worden geformuleerd.




Ik heb een andere klacht, wat moet ik doen?


Tevreden klanten, daar werken wij voor!
Natuurlijk zijn wij ook maar mensen en kan er altijd iets fout lopen.
Indien je over iets niet tevreden bent, gelieve dit ons zeker door te geven via ons online klachtenformulier.
Je mag altijd rekenen op een vlotte reactie: we proberen je klacht dan ook zo snel mogelijk op te lossen.